countdown begins - 10 days

Okej , eftersom jag har lovat mina nära och kära att skriva lite inlägg då och då så är det lika bra att börja. Sista veckan i sverige då , eller okej sista veckan i norrland. Innan det blir london stannar jag till i uppsala/stockholm för att styra upp lite grejer och kalasa lite. Anyway dagens måndag bjöd på en trip till luleå & en träning med juniorerna , första & sista cheerträningen på ett tag . Ska dock träna i London men måste först komma igång med allt.








Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är det bara bäst för dig att du uppdaterar minst 1 gång om dagen när du är där. Annars så kommer hemska saker att hända.

2010-08-23 @ 23:26:56
URL: http://emmamariawestman.blogg.se/
Postat av: Nellie

Synd att jag inte var med på träningen, fjällvandring med skolan-.-



i will miss u anna!

2010-08-24 @ 23:21:09
URL: http://nelliiemaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0