where's the snow darling?

fick lite skäll av minsta ungen för jag använde ''ovårdat språk'' - get your ass in action right now the taxi is here.

det är fredag . TGIF säger jag bara . har jobbat varje dag sen söndag , har inte lämnat huset på allt för länge men tiden har inte räckt till det. Idag så slutar jag förhoppningsvis så jag kan lämna huset vid sju halv åtta. Då blir det direkt till winter wonderland som är sååå fint. Nu när kameran fungerar så ska jag uppdatera med massa kort från det. Sen måste jag även svänga förbi allas trashiga primark för att inhandla lite grejs. Fredag innebär också att jag stryker , varje himla gång på senaste tiden har jag lyckats bränna mig. Idag var inget undantag , med en unge på ryggen och hundra ballonger så brände jag långfingret , hundra dåliga ord senare kändes det lite bättre. Hoppas fredagen hemma är bra också. Elina - nyår kontakta mig snarast!




Kommentarer
Postat av: Onkel M

Tumme upp ! ungar ska hållas kort trilskas dom så sätt dom på plats.Disciplin är A och O... ;-)

2010-12-10 @ 22:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0