20 år - aaahm . 20 år

Fick lite 20 års kris igår , som vanligt. kändes dock lite bättre när IM hade 18års kris haha. Jaa okej liten recap här då. Elina har varit här under veckan som ni kanske sett hon åkte hem fredag på morgonen vid fem hämtade en taxi upp oss , så under veckan har jag visat runt i london , vi har hängt på oxford och bara umgåtts väldigt behövligt.  I fredags så hittade även min bror och hans kompis hit från Basingstoke där det bor ca 90 000 pers och företaget Burberry grundades där 1856. Så vi gick på massa olika pubar här i notting hill efter portobello sen lördagen tog vi tåget från waterloo till basingstoke där vi hade något slags halloween firande. så SJUKT roliga släktingar har han haha.

- Sooo max what do you wanna be when you grow up then?
- Max (4år) weeell i wanna be a ballerina but i also wanna be that person who shoots the animal before the go into the butcher . but i mean i can be anything i want.

Söndagen var seg , kanske berodde på sömnbrist + vin . Nåväl vi åt en rejäl engelsk frukost och åkte senare med at's kusin Beth in till stan. Fick med mig ett nytt bed head shampoo och en säsong av vänner. Min hosta är tillbaka som ett brev på posten , debbie sa innan de åkte ba aah så kryar du på dig nu. Så kommer de hem och det är värre score på det! . Idag tisdag händer det inte mycket , måste tvätta sjukt mycket . kanske går en prommis senare , ingen bra bio ikväll... OM inte matilda är sugen på the social network ;) ? nu ska jag ta lite frukost , TJINGELING.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0