a little recaaap då.

är fortfarande seg sen helgen. veckan som var , gick segt. var barnvakt tis ons tors och då vi hade kaalas på lördagen och jag var hemma vid nio snåret på söndagmorgon så var inte jobba direkt det jag hade i huvudet men så blev det iaf . I veckan är jag barnvakt , igår några timmar och nu ons tors fre.

okej ja , i helgen då så skulle lördagkvällen spenderas på loco mexicano vid victoria station och sedan utgång på b12 och efter det bond club där de hade snow party så vitt var på schemat jag och vitt , njaa. Jag skulle då ta bussen eftersom tunnelbanan strejkade som vanligt MEN då hade de något i royal albert hall så satt fast i trafiken ca 1,5 . Skulle vara på resturangen 1900 och kom dit typ 2030. Var på välrdens sämsta humör och övervägde att åka hem , men varför? sitta hemma eller komma lite sent och bara köra all in istället låter mycket bättre så så blev det. Såg dessutom prince charles och drottningen så det var väl helt okey. Iaallafall , kvällen började med nachos och tequila , strawberry daiquiri. sen åkte vi in till stan och där firades det resten av kvällen. slänger in lite random bilder oredigerade och sådär men orkar inte.








Kommentarer
Postat av: Idaidaidia

älska sista bilden

btw, är du lite sne? (haha alla dina bilder är sneeea)

2010-11-16 @ 14:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0