bonfire night.

Den 5 november firar det något här som går under namnet guy fawkes night , även kallad bonfire night. Tänk typ nyårsafton och valborg tillsammans , så var det. Så efter vi ätit middag så åkte vi iväg på en privat visning med raker och sånt sen efteråt blev det en sväng till puben som ligger efter portobello här. Under veckan har jag då toppat min hosta så debbie trodde att jag skaffat lunginflammation , nja men inte det. Så köpte lite medicin nu i helgen så förhoppningsvis försvinner den till veckan vilket vore bra då jag faktiskt fyller 20 till kommande helg. Insane , 20 . Dock kommer folk aldrig ta mig för 20 men vad gör det. Annars under veckan har det inte varit så mycket , rihanna tände julbelysningen på westfield och så tändes även belysningen då på oxford. Aahm , införskaffade en vänner box för ett tag sen , fantastiskt bra att ha!. Idag var det även kallt ute , sådär så att man ville ta på sig räven. Ikväll gör jag ingenting , har en såndär dålig dag då man helst av allt vill sitta instängd i sitt rum och bara inte prata med någon , typ äta och se på film. men njae , så blev/blir det inte.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0