dont know how it happened but i know it feels do damn good

okej . igår så gick jag hem från alexandra efter vi sett på världsbästa filmen THE HANGOVER . för 12 gången. anyway så var det läskigt bra väder ute , blåste så löven som de finns tusentals av var överallt , vägen var täckt av dom och det var såå himla varmt ute. Det hela slutade med att jag gick en nattprommis fast klockan ringde 0700 sen. Till en lustig grej nu , precis påväg hem så ser jag något på vägen men inte riktigt vad så måste stanna för att se - en spindel . SÅ sjukt stor , så står med ipoden i öronen (hör jag verkligen inget) händerna på knäna och försöker komma på är det en spindel or not?! kikar upp och så står det en tjej&en kille i min ålder ba - what's up?
såå innan jag sagt nå pekar jag bara på den så skriker båda haha. en kvart senare med massa babbel , sweden? what no way where's that? blabla så sa vi hejdå.

Idag hade jag tänkt gå och höstfota men njae , solen ville inte hela dagen. Gick med matilda runt lite i kensington och ah på vägen in till gaten så möter jag en man som ba - in those jeans you look fabulous! helt gulligt för han var typ 60. Annars så , jag och tessa är hemma själva. Väntar på att gossip girl ska börja sen ska jag nog soova är helt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0