fredagsmys , whats that?

Igår var det fredag och jag var barnvakt , föreslog att vi skulle ha fredagsmys. Ingen fattade vad jag menade , visade reklamen och försökte förklara. Why would you do something like that? friday is just like any other day of the week ... jaaa fast neJ. Efter många om och men så fick jag äntligen som jag ville , vi såg little miss sunshine åt godis och chips sen spelade vi lite kort. Mission accomplished.

Idag lördag ååh gud , segt. kom äntligen hur huset vid halv två tiden gick runt på marknaden och köpte ett halsband , ska införskaffa lite fler senare. Och idag var första gången jag även åt fish&chips , helt okey men inte direkt någon WOW grej. ikväll om jag skärper mig ska vi ut once again på bond , vet inte riktigt ... njaa. känner att orkar jag springa runt i klänning ikväll men har en känsla av att det blir aaav iallafall . vi har 4 minus idag och jag har frysit i princip hela dagen , skäms lite haha. inte frysit lite utan haft blåa naglar satansaaatan vad kallt det är typ.
jaja over n out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0