I'd like to introduce - idamaria.

Okej mina vänneerr , nu ska ni få höra en liten historia här. Den tar oss tillbaka till 28 april 2007 om allt stämmer rätt till. Cheerleading sm var det och första gången som vi träffades. Det var på tiden lunarstorm (?!) var the new black och där hade hon någon grupp med cheerleading? anyway så pratade vi där och så träffades vi på sm. Andra gången vi träffades tror jag var sommaren 2008 augusti , var i stockholm med malin och sofia. Okej det känns väldigt länge mellan de tillfällena så kanske däremellan har vi setts också. anyway , åkte ner till hon i mars 2009 till uppsala, kom ihåg att jag tyckte det var så jävla kallt hela tiden fast vi hade kallare hemma. så på det viset har det blivit , eftersom båda delar cheerleadingen har vi setts på alla sm som varit sen dess och sen har jag varit ner då & då till hon. SM som var i uppsala nu så insåg jag hur myysigt uppsala är på sommaren då det är grönt överallt plus att hon har två kompisar som heter anna & anna , jag menar kan det bli bättre?. Nu har jag hon som min alltiallo inom cheer och sådär. vi båda älskar usa , ni som inte gör det? skärpning. båda är bra på att störa sig på samma saker och hon fattar oftast vad jag menar när ingen annan gör det , då jag skriver helt osammanhängande sådär. Sen har hon även varit här i london och hälsat på mig. DOCK! har hon aldrig någonsin spenderat tid uppe i mitt kära norrland , why you may ask? Jaa jag kan ju inget annat göra än fundera samma sak! så ta detta som en hint and get your ass in action så ska jag visa dig en riktigt iskall vinter ;)










Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha, I LOVE YOU!

Du ska se hur jag sitter nu och skrattar för mig själv på min lektion.



Jag lovar att komma i mars!!

2010-11-22 @ 14:19:47
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0