but why should i settle for less?

it's hard to find people that loves you even for all the stupid things you do and the wrong decisions that you make.
But you know what they say , forgive and forget. Cause life's to short to be living it with regrets.

okey let's get one thing straight here. annars kommer det bli crazy later on för er . jag gillar kaffe , starbucks . primark , de röda bussarna , vädret , picadilly circus , nattlivet , alla vänner jag träffat , min säng , bagels , poundland , att få prata engelska , at talla är så lätta att umgås med (oftast) , oxford street , julbelysningen. aah det var det jag kom på nu



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du får inte åka hem med andra ord. STANNA.

2010-11-21 @ 20:23:08
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0