make it count.

jobbjobbjobb. slutade halv elva på fredagen . vaknade lördagen och kände mig hungover , varför hade jag ingen aning. Tog någar rosa panodil de har för att sedan åka till svenska kyrkan med anette&alexandra. Är aldrig , eller okej väldigt enstaka gånger i kyrkan i sverige men här , mmm jag är kär. jag älskar svenska kyrkan i london , de flesta svenskar som kommer till london hänger här iallafall några gånger , världens mysigaste stämning. sen att personalen är sjukt söt är ju som bara plus. Såå där var vi , drack starkglögg (uh) åt marabou och korv med bröd. Drack kaffe och hörde på julmusik. Efter lite om&så drog vi in till picadilly för att möta upp några från förra helgen på middag för att senare gå till b@1 och sen bond club. var inte riktigt min kväll igår , kändes trist att lämna kate & de andrapå klubben men blev bäst så. taggar till veckan och nästa helg yes ma'am!. fick försent födelsedagskort från sverige och presenter från mamma. visaar det senare . tack <3

slänger in några bilder här så vaarsogoododo. nu ska jag se greys och dricka 7 koppar kaffe.












Kommentarer
Postat av: Ida

1. du måste lära dig att det heter hAngover. hehe

2. fiiin långklänning, köpte du den? du måste köpa den.

3. vi hörs på skype snart. been to long

2010-11-22 @ 10:18:09
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0