panty snatcher .

Hängde hos alexandra imorse med jana & matilda , kikade i veckorevyn och visst var jag med där HEHE. jaja , då jag hade planer på att gå hem ÖSTE det verkligen ner och jaa , jag hade räven inte regnjacka helt fel men som man lärt sig sen tidigare så är ett paraply alltid med i väskan även om solen skiner. Ikväll är jag inte barnvakt så ska till westfield med alexandra ev anette & kika in ljusen och handla lite julklappar då det sist bara blev grejer till mig?. Lika bra att göra bort det nu så man har koll på vad väskorna väger sen , övervikt gillas inte!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

va fan var det där för tjusig bild då, tack men nej tack. haha.

2010-11-12 @ 00:15:19
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0