Raise your glass if your wrong in all the right ways

Såå min måndag vände helt , skönt. alla kläder var helt plötsligt på plats på kvällen? why jo för det lämnades där förra gången. Gjorde paj till middag , mina fingrar luktar fortfarande lök - outstanding!. Vädret är då sämre men tvingade mig ut på en prommis endå med räven på i kanske 7 plus? förväntar mig en smärre köldchock när jag kommer hem då ni hade 15(?) minus idag HEHE. Grattis även my big brother , 26 år gud vad du är gammal. Ikväll är jag barnvakt igen , även onsdag såå ah. vi säger hej tillsvidare


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg skjorta,ny antar jag.Du matchar det blå skåpet i bakgrunden. Ha Ha Ha..

2010-11-09 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0