världens bästa . på riktigt så är ni det.

Ni vet att man säger aah men jag har världens bästa vänner , men nej det har ni inte för att jag har dom . Vi har kännt varandra sen dagis och det har inte gått en dag sen högstadiet att vi inte ses. Nu när alla tagit studenten och jobbar (oftast HEHE) ses vi inte lika mycket men så blir det bara. Vi har gått igenom allt och lite mer , ingen förstår mig som dom och ingen utanför förstår oss heller för vi har världens knäppaste humor tillsammans med varandra. Idag måndag kom det ett paket till mig från sverige , tack ni är bäst. Frida när jag kommer ska vi leeka hela tiden så nu bokar du inte upp dig på jobb ;) och elina's lägenhet får snart en till inneboende så då är den nog inte lika GIGANTISK längre och anna du vet vad jag sagt om silentium. slutar med att du blir chef där snart. och snart är det din tur att fylla 20 , vad önskar du dig?! förutom mig då HIHI. så för att summera upp det hela , tack! kärlek åt er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0