a short trip to the us and AAAA . 10

Besökte världens , okej nu tar jag i men nästan bästa butik. Hollister , som att hamna i usa på två sek. Gick med alexandra till westfield som då är europas största shoppingcenter. Imorse när jag sa till städerskan vars jag skulle så var hennes reaktion - OOH your doing some serious shopping then. mja fast inte idag.

Hade förövrigt en jävligt bra onsdag fick massa smågulliga comments OCH som jag helt missat (sorry girls) en inbjudan att fira nyår i paris , huur underbart vore inte det och ikväll blir det bara jag och mellersta tjejen som käkar middag alltså kör vi på musik medans vi äter WEHO. köpte då alltså en tröja på hollister och kommer förmodligen handla upp alla mina kommande löner där , såååååååååååå sjukt skön kvalite. Köpte lite smink på make up store och något för att ta bort smink med på boots. nu förvandlas jag till EL MACO elr ja hatten är på plats iallafall för idag blire fajitas






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0