fool me once shame on me , fool me twice...wouldn't be so nice. 6

6 dagar kvar! s.e.x dagar , det är ingenting typ. awesome.

Hej aaallihopa måndag och jag har nyss sett på district 9 igen . världens sämsta film ungefär men idag var den typ liite bättre. Tessa har lov från skolan och imorgon fyller hon 15 så jag ska baka cupcakes åt hon. Är fortfarande lite sjuk men suck it up kör vi på. I helgen har jag hängt med linn , vi drog in till oxford med anette och alexandra. Skulle ut på kvällen så först på schemat stod svenska puben här , trevligt ställe. Efteråt då de stängde 11 skulle vi möta upp joella och en kompis till henne , efter lite vandrande som vanligt så hamnade vi runt ett tiden på TGIF. Åt hamburgare och pommes till middag , eller ah nattmat? . Var förbi på pineapple , jeeesus vad sugen man blir på att dansa. Får se ifall det hinns med ett danspass i veckan. Annars så funderade lite kring min födelsedag vi kör på paris , det känns väldigt rätt. Nuu måste jag ta i mig lite lunch så vi hörs senare. Gör en snöängel åt mig ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0