no sweden seriously? - 2

Var på westfield med matilda i veckan ( och ska diit idag , extreme sports event!) anyway. vi gick omkring så kommer det fram en k ill med typ italiensk brytning? hejhej så fastnar vi (jag) självklart där så säljer han något för naglarna .

- sooooooooooo where are u girls from then?
-sweden
- REALLY sweden? how come you got that american accent then?
- aahmm... i don't know?
- i think you watch to much friends , u like friends? which is your favourite character?
- haha ahm well ... joey maybe?
- How you doin'? ;)

jaaa men okej. iallafall då så , igår var mia på besök här familjens förra aupair som också är svensk , kul att äntligen få träffa hon. Idag då , väntar på att mami ska komma hem så vi får styra upp lite om helgen sen blir det westfield med alexandra då , de ska tydligen ha någon klättervägg idag om jag fattat rätt och JA jag ska lätt klättra om man får. Annars så åker familjen bort nu en vecka på semester och jag är hemma , meen inte själv så. Ser fram emot världsbra vecka iaf. Nu ska jag måla naglarrna så hejrå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0