imma ride my bike until i get home 34

Mina uppdateringar på denna blogg blir oftast söndagar eller måndagar , så vet ni.

Iaf veckan har varit övervägande bra och helgen var den konstigaste ever , har inga ord som kan beskriva den haha . eller jo , kaos. Ida-maria kom i torsdags kväll och så fredagen var det lite visa stan och sen hängde hon på oxford själv medan jag styrde upp saker här hemma. Lördagen var så jäkla wierd , joella fyllde år iaf så det var BALLONGER thats right och cupcakes , macarons och såntdär. Sen gick vi ut i regnet som v.e.r.k.l.i.g.e.n öste ner för att ta oss till jalouse då vi hade drinkbord där , kvällen började segt men avslutades sjukt bra. Jag & IM var hemma fem , jag sov direkt medan hon packade lite , för 0700? lämnade vi huset igen för att åka till Milton keneys där det var dags för cheer , inget tränande för min del blev det (inte ännu) Ja och håret har jag klippt nu , inte kort då det var ett helt mysterium att hitta en frisör här så ville jag inte riskera att gå därifrån flint typ och min nya mobil är bäst , love it. Tagentbord är verkligen bäst.
I veckan ska jag posta lite vykort till mormor/farmor , kolla upp ett gym i närheten , planera helgen som består av antingen då maskerad & något i O2 arenan. Tills senare , pusss



















Kommentarer
Postat av: Anna

Fina bilder! Fin du är i håret =D

2010-10-04 @ 14:57:20
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

sista bilden var extra fin

2010-10-04 @ 21:49:32
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: ELIN RR

åhh har med den mobilen nu. lövvvv it

2010-10-05 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0