Current city Notting Hill London UK

Såååå . äntligen framme i London där jag nu ska bo i ett år. Resan gick bra , köpenhamn var lätt attt hitta i och debbie kom och mötte upp mig på flygplatsen sen åkte  vi taxi hem till familjen. De har väldigt fint hus , tre våningar och ... fyra badrum?. Har hela nedre planen för mig själv och superfint badrum och rum. Ja det har rätt så kallt så tack igen farmor för sockarna du stickade ;) Idag är det fredag , sitter med datorn och lillkillen speelar wii just nu. Ska antingen till parken senare eller så ut med mamman och dottern för att kolla runt lite. Det är är rätt mycket att ta in men allt känns bra , alexandra kommer ju ner snart och läser du detta så jaaa , helt random att de känner varandra men kul :) bilderna är ifrån stockholm då jag och idamaria var och träffade arthur och hans kompis från paris . Gick runt hela stockholm och avslutade med middag på stureplan. over and out för idag!










Kommentarer
Postat av: Alexandra

Yeees jag läser! Vad är oddsen liksom för du och jag skulle hitta varandra via nätet och sen att våra familjer råkar känna varandra?! Sjukt, men kul!

2010-09-03 @ 12:49:39
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0