if it kills you , so let it be

Inatt vaknade jag 04;14 av att jag satte mig upp rätt i sängen och försökte andas normalt . Har inte haft en mardröm på ................. ja HUR länge som helst men så slog det till. Nååja , idag har vi haft 23 grader och sol ,  hörde att ni hade lika bra väder hemma? Ser V.E.R.K.L.I.G.E.N fram emot första helgen i oktober. Hängde på oxford street idag och gjorde lite shopping , måste ta tag i detta med frisör (stina) mitt hår är verkligen dåligt nu. Ska försöka ta itag med cheerleadingen , eftersom jag inte kommer kunna gå i lag känner jag just nu stor tyngd över det , kan bara vara med på läger och så. Ska signa upp mig på pineapple dance center iaf nu , europas bästa så vi kör på det ett tag. Men utan cheerleadingen , då saknas det en bit.


Kommentarer
Postat av: Ida

<3<3<3

2010-09-21 @ 22:56:38
URL: http://youbetterwork.blogg.se/
Postat av: Stinaaa

men kom hem dååå! här kan vi lösa allt, både med hår och cheeer :) misss U!

2010-09-23 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0