In life we all make decisions, its from those decisions we grow as a person.

Aldrig någonsin har jag haft så många beslut att fatta på så kort tid. Idag är det den 9 september och min provperiod på jobbet pågår tills den 30. Mamman tog upp det igår och sa att vill jag stanna så funkar det utmärkt det är bara upp till mig att bestämma , skönt tänkte jag. Men hur ska jag kunna bestämma när huvudet säger nya saker varannan sekund. Familjen är iaf så trevliga och gulliga. Nåväääl beslutet är upp till mig och ingen kan påverka mitt beslut vare sig jag väljer att stanna eller inte . här får ni en kort lista innan tusen kort kommer typ.

  • Antal gånger jag nästan blivit påkörd - 3 bara idag
  • Gått vilse -5 . hittade dock vägen tillbaka 2 av dom gångerna utan att fråga någon . +
  • Te koppar idag - 5
  • starbucks - 1 . score right ;) ska steppa upp lite
  • gånger jag blivit misstagen för att vara amerikan - 3 ÄR DET INTE HÄRLIGT SÅ SÄG <3
  • gånger jag tvättat - 2















Kommentarer
Postat av: Mini

Are these pros or cons darling?

2010-09-09 @ 15:30:23
Postat av: Sara

ååh, nice att du bloggar från london! hoppas du har det bra,kram.

2010-09-09 @ 17:21:54
URL: http://saraaskoglund.blogg.se/
Postat av: Stinaa

Jag saknar det knasiga du!

2010-09-09 @ 20:33:22
Postat av: mia

åh. så himla kul att du hänger i mina gamla hoods! verkar som att du fikar på mitt gamla jobb och går på samma gator som jag gjorde, lovely. jag är avis, hoppas du har det kalas! :)

2010-09-26 @ 23:11:51
URL: http://miakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0