it takes two to make a thing go right . 2

Heeelo allihopa . Söndag kväll nu och jag skypar med ida-maria fast båda gör saker hela tiden så säger vi småord då och då , hon kommer ju hit på torsdag-fredag. PEPPAD TILL TUSEN! cheer + sånt. Hade tänkt gå och sova för ett tag sedan men vart lite fast här. Vi var en sväng på westfield  , europas största shopping center , helt okey. Igår var vi ute på en klubb blev även inbjudna på en maskerad/bal den 9 okt så skulle få nå detaljer mejlade till mig om det , hamnade hemma hos mig halv fem på morgonen , sov några timmar för att sedan åka på en picnic i piccadilly circus med ca 200 andra au pair peeps , så blev det inte , vi orkade inte stå och vänta på att de skulle dra igång så vi åkte till alexandra , såg notting hill. Vill ni veta hur jag bor nu , se filmen det är mitt område allt utspelas i. Orkar inte sammanfatta något mer så nu taggar jag inför en till arbetsvecka . puss

















Kommentarer
Postat av: Ida

jag är om möjligt ännu mer taggad

2010-09-26 @ 22:36:40
URL: http://youbetterwork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0