'' you are three angels walking down the street'' 11

Sitter just nu och skypar med ebba och maja innan det är dags att lämna huset. Fredagen var utgång , typ haha. I Soho , det var en jäkla kväll som innehöll allt möjligt , träffade två stycken från australien som vi hängde med överallt i soho och såg även lite av china town. Hemresan fick bli med taxi och tur var det. Vi fick i oss en tekopp på morgonen sen blev det en trip till sushi stället och nu sitter jag och lyssnar på melissa horn i väntan på att gå till alexandra med linn joella och matilda. Vi ska väl ... se film och äta oreos? iallafall jag. Imorgon blir det camden , känner att lönen min kommer säga hejdå där , som jag förövrigt virrade bort igår men sedan hittade . Fick löneförhöjning igår också , trevligt det. Nej , nu lite mer te innan det är dags att ge sig ut. PUZZZZZZZ


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0