sunday . not so sunny

Vädret var inte det bästa men igår var det vaarmt och mysigt ute. Träffade en tjej som heter linn som bor en bit ifrån mig , så vi gick runt på marknaden , sjukt mycket folk. Sen åt vi sushi på ett väldigt fint ställe som absolut kommer besökas igen. Hade då inte kameran med mig , tabbe men nästa lördag kör vi på ;) Idag sitter jag mest och äter oreos och dricker mjölk. Ser fram emot veckan att komma igång lite med rutiner och så , har haft rätt mycket fritid nu men har en känsla av att den lär försvinna när allt kommer igång. Lika bra det , inte åker jag hit för att sitta framför datan heeeeela tiden. tjingeling! Lite bilder kommer nu och först ut , BODEN i uppsala!




Köpte en ny bodylotion från victorias secret . fab







Kommentarer
Postat av: ida

åh vad roligt att se! vill se mer bilder på huset!!

HAR DE VS I LONDON?! FYFAAn

2010-09-05 @ 19:09:49
URL: http://idowlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0